Platforma de comunicare Vis de antreprenor, lansată de METRO la începutul acestui an, aduce în lumina reflectoarelor poveștile antreprenorilor din comerțul tradițional și HoReCa.
De peste 28 de ani, METRO este alături de acești antreprenori în călătoria lor de la vis la un business sustenabil – o călătorie plină de provocări, dar și de reușite. Ei sunt cei care dau viață economiei românești, iar sprijinul Metro pentru ei este esențial. Multe dintre poveștile acestor antreprenori sunt disponibile deja pe pagina dedicata campaniei, www.metro.ro/visdeantreprenor, dar și în media.
„Luna <<Vis de antreprenor>> în HoReCa”, care a debutat la Timișoara, continuă în alte 10 orașe din țară. În fiecare locație selectată, chefii renumiți – Bogdan „Dexter” Alexandrescu, Alex Cîrțu sau Cătălin Petrescu – pregătesc live Signature Dishes, oferind momente speciale și transformând vizitele în restaurante într-o experiență de neuitat.
Detalii aici: https://www.metro.ro/luna-vis-de-antreprenor